Αποστολέας Θέμα: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων  (Αναγνώστηκε 33934 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος fotis.

  • Moderator
  • Lost my brakes!
  • *******
  • Μηνύματα: 11803
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 09:50:09 πμ »
Παλια δεν υπηρχε και ο φορος πολυτελειας για τα καμπριο?Λες να κανουν κατι τετοιο παλι?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

  'mk1 Greddy turbo'

Αποσυνδεδεμένος dmiata

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 639
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 09:50:20 πμ »
ανησυχία για τα τεκμηρια πρεπει να εχουν μονο
α) ο εμφανιζόμενος ή ο στην πραγματικοτητα χαμηλοεισοδηματιας
που εχει αμαξι μεγαλων κυβικων
β) ο εχων πολλα αυτοκινητα στο ονομα του(λυνεται μεταβιβαζοντας ποσοστο ή ολη την κυριώτητας σε τριτο πχ γυναικα,μανα κλπ)
με 20500€ για τα 2000κ.ε που μελετανε ενας μισθωτος με 1450€ το μηνα εισοδημα τι προβλημα να εχει?
προβλημα θα εχει ο πιτσιρικας που εψησε τον πατερα παρε μου αμαξι μεγαλο τωρα που δεν εχει τεκμηριο.
το καλο της ιστοριας ειναι οτι αμα εχεις ψιλοαξιοπρεπες εισοδημα
θα μπορεις να αγορασεις μτχ αμαξι πολλων κυβικων σε καλη τιμη λογο μειωμενης ζητησης αφ ενος
και επειδη ολοι οσοι δεν καλυπτουν τις προυποθεσεις θα κοιταξουν να τα σπρωξουν επειγοντος αφ ετερου
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG Club Member
  • Lost my brakes!
  • *
  • Μηνύματα: 12387
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 10:29:56 πμ »
Παράθεση από: "dmiata"
ανησυχία για τα τεκμηρια πρεπει να εχουν μονο
α) ο εμφανιζόμενος ή ο στην πραγματικοτητα χαμηλοεισοδηματιας
που εχει αμαξι μεγαλων κυβικων
β) ο εχων πολλα αυτοκινητα στο ονομα του(λυνεται μεταβιβαζοντας ποσοστο ή ολη την κυριώτητας σε τριτο πχ γυναικα,μανα κλπ)
με 20500€ για τα 2000κ.ε που μελετανε ενας μισθωτος με 1450€ το μηνα εισοδημα τι προβλημα να εχει?
προβλημα θα εχει ο πιτσιρικας που εψησε τον πατερα παρε μου αμαξι μεγαλο τωρα που δεν εχει τεκμηριο.
το καλο της ιστοριας ειναι οτι αμα εχεις ψιλοαξιοπρεπες εισοδημα
θα μπορεις να αγορασεις μτχ αμαξι πολλων κυβικων σε καλη τιμη λογο μειωμενης ζητησης αφ ενος
και επειδη ολοι οσοι δεν καλυπτουν τις προυποθεσεις θα κοιταξουν να τα σπρωξουν επειγοντος αφ ετερου

Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Διότι αν θυμηθείς τα παλιά καλά τεκμήρια πρέπει να δηλώσω 70.000 ευρώ για το Grand και 100.000 + για το 911. Δεν βρίσκω τρόπο να με πείσω ότι χρειάζομαι τόσα χρήματα για να συντηρήσω αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Γιατί το ένα το αγόρασα 38.000 και τώρα πωλείται 20.000 και το άλλο 72.000 και τώρα πάει 68.000. Την αγορά την δικαιολόγησα. Το αστρονομικό κόστος συντήρησης είναι ο παραλογισμός.
Ο μισθωτός των 1450 ευρώ σημαίνει καθαρά 1.100 το μήνα. Αν κάνεις το 1450 επί 14 βγάζει περίπου τα 20.500. Δηλαδή αν έχεις και ένα σπίτι άνω των 120 τετ.μετρων και εξοχικό 80 τετ μ. Δ Ε Ν σου φτάνει το εισόδημά σου. Θεωρήσαι φοροφυγάς.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://miataradio.listen2myradio.com/

Αποσυνδεδεμένος NIIS

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 487
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 10:37:04 πμ »
Παράθεση από: "dmiata"
ανησυχία για τα τεκμηρια πρεπει να εχουν μονο
α) ο εμφανιζόμενος ή ο στην πραγματικοτητα χαμηλοεισοδηματιας
που εχει αμαξι μεγαλων κυβικων
β) ο εχων πολλα αυτοκινητα στο ονομα του(λυνεται μεταβιβαζοντας ποσοστο ή ολη την κυριώτητας σε τριτο πχ γυναικα,μανα κλπ)
με 20500€ για τα 2000κ.ε που μελετανε ενας μισθωτος με 1450€ το μηνα εισοδημα τι προβλημα να εχει?
προβλημα θα εχει ο πιτσιρικας που εψησε τον πατερα παρε μου αμαξι μεγαλο τωρα που δεν εχει τεκμηριο.
το καλο της ιστοριας ειναι οτι αμα εχεις ψιλοαξιοπρεπες εισοδημα
θα μπορεις να αγορασεις μτχ αμαξι πολλων κυβικων σε καλη τιμη λογο μειωμενης ζητησης αφ ενος
και επειδη ολοι οσοι δεν καλυπτουν τις προυποθεσεις θα κοιταξουν να τα σπρωξουν επειγοντος αφ ετερου
συγνωμη αλλα χθες ελεγε οτι ενα αυτοκινητο 1800 πρεπει να δηλωνεις τεκματο εισοδημα 20.000,αλλιως φορολογησε για την διαφορα!δλδ θελουν να μας πουν οτι για να συντηρησω ενα αυτοκινητο 1800κυβικων το οποιο το χρονο εχει παγια εξοδα: 800ασφαλεια+202τελη+200(ενα σερβις) =1200 + τις βενζινες δλδ 2000 ευρω συνολο θα πρεπει να βγαζω 20.000???αν ειναι δυνατον...
Επισης εμενα το αυτοκινητο ειναι 1800 & εχει 20.000 του αλλουνου που εχει mercedes ή audi εχει 1800 κυβικα αλλα κοστιζει 40.000 -50.000 ειναι δυνατον να εχει την ιδια συντηρηση με το δικο μου...
Ελεος σε αυτο το μπ#Ρ$#λο που ζουμε,εναν αναλυτη που ακουγα το πρωι ελεγε οτι το 2002 καταργηθηκε αυτο το συστημα ως αδικο & αναποτελεσματικο & οτι αυτη τη στιγμη στην ευρωπαικη ενωση δεν υπαρχει πουθενα & εδω θελουν να το επαναφερουν...??? τι σκατα μπηκαμε στην Ευρωπη ας μεναμε εξω...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dmiata

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 639
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 11:26:54 πμ »
ok εγω δεν δικαιολογω την δικαιοτητα του συστηματος ή οχι.
@dimx5 το παραδειγμα που εδωσα αφορα σε αυτοκινητο
ενταξει με τα εξοχικα και αυτα εχεις προβλημα.
απο την αλλη ομως για να κανω και το συνηγορο του διαβολου
πως γινεται μισθωτοι και συνταξιουχοι να πληρωνουν το 85% του συνολου των φορων ενω παιρνουν ψιχουλα κατα 90%?
πως γινεται ατομα χωρις εισοδημα να αποκτουν και να συντηρουν πολυτελη αυτοκινητα?
πως γινεται ελευθεροι επαγγελματιες γιατροι κλπ να δηλωνουν εισοδημα κατω απο το αφορολογητο?
εδω βλεπεις ταξιτζη και υδραυλικο που δηλωνουν εισοδημα της λυπησης.
δε πρεπει να πληρωσουν φορο αυτοι?
και μενα δε μου φαινεται σωστο το συστημα τεκμηριο
γιατι μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα(ανεκαθεν) και περισσοτερο μαλιστα
οπως επισης δε μου φαινεται σωστο να πληρωνει τα ιδια ο εχων λαντα2000κ.ε
με τον εχων μερτσεντες ιδιου κυβισμου.
δεν εχει προβλημα και αυτο προσπαθησα να γραψω πιο πανω ο κινουμενος εντος πλαισιων μιας σχετικης φυσιολογικοτητας
αν μπορω να την ονομασω ετσι.
αν εχεις σπιτι 110 τμ
και 20 χιλιαδες εισοδημα
και αμαξι 1800 η 2000 τι επιβαρυνση θα εχεις?
ουσιαστικα καμμια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος emik

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 637
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 12:04:13 μμ »
Παιδιά όταν ένα κράτος (και δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη κυβέρνηση αλλά γενικά) δεν μπορεί να έχει τους σωστούς ελεγκτικούς μηχανισμούς τότε προσπαθεί να εφαρμόσει μέτρα τα οποία θα του φέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα.

Το σύστημα τεκμήριο καταργήθηκε ως άδικο και επανέρχεται γιατί στο διάστημα της κατάργησης του χάθηκαν φόροι.

Στις ΗΠΑ είναι καλύτερο να σκοτώσεις άνθρωπο παρά να κλέψεις ένα $ από το κράτος. Σε έσκισαν!

Θα πρέπει να αποκτήσουμε οι Έλληνες παιδία και αυτό ξεκινά από τα παιδικά μας χρόνια!

Επιπρόσθετα αν όλοι μας ζητάγαμε απόδειξη για την όποια συναλλαγή μας (και βέβαια να είχαμε και κίνητρο να ζητάμε απόδειξη) και το κράτος είχε ένα kick ass σύστημα μηχανογράφησης τότε τα πράγματα θα ήταν μάλλον καλύτερα.

Και τέλος κάθε φορά που το κράτος κάνει μια κίνηση που θεωρούμε ότι είναι άδικη ή δεν μας συμφέρει θα πρέπει να αναλογιστούμε αν εμείς είμαστε εντάξει απέναντι στο κράτος δηλαδή δεν δηλώνουμε, δεν φοροδιαφεύγουμε, δεν αντιγράφουμε κλπ. κλπ....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
if nothing else works...read the instructions...

OPEL GT
NC 1.8 High - Sold Alfa Romeo 147 120HP Distinctive

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG Club Member
  • Lost my brakes!
  • *
  • Μηνύματα: 12387
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 12:17:56 μμ »
Παράθεση από: "dmiata"
αν εχεις σπιτι 110 τμ
και 20 χιλιαδες εισοδημα
και αμαξι 1800 η 2000 τι επιβαρυνση θα εχεις?
ουσιαστικα καμμια

Δεν διαφωνώ μαζί σου ουσιαστικά. Αλλά δυστυχώς και αυτός που λες θα πληρώσει. Και γενικά θα την πληρώσει αυτός που ή δεν μπορεί να κρύψει (μισθωτός, συνταξιούχος) ή αυτός που αγόρασε ότι μπορούσε με όσα είχε και δεν του περισσεύουν να καλύψει και την αποτυχία των ελεγκτικών μηχανισμών.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://miataradio.listen2myradio.com/

Αποσυνδεδεμένος dmiata

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 639
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 12:22:50 μμ »
Παράθεση από: "dimx-5"
Παράθεση από: "dmiata"
αν εχεις σπιτι 110 τμ
και 20 χιλιαδες εισοδημα
και αμαξι 1800 η 2000 τι επιβαρυνση θα εχεις?
ουσιαστικα καμμια

Δεν διαφωνώ μαζί σου ουσιαστικά. Αλλά δυστυχώς και αυτός που λες θα πληρώσει. Και γενικά θα την πληρώσει αυτός που ή δεν μπορεί να κρύψει (μισθωτός, συνταξιούχος) ή αυτός που αγόρασε ότι μπορούσε με όσα είχε και δεν του περισσεύουν να καλύψει και την αποτυχία των ελεγκτικών μηχανισμών.
σ αυτο το πνευμα κινουμαι και εγω
και ουσιαστικα αυτο,τα τεκμηρια, εξυπηρετει τους κατεχοντες
γιατι αυτος που εχει πολλα λεφτα  με τα τεκμηρια υποτιμολογειται ουσιαστικα
και πληρωνει τεκμαρτα και οχι αντικειμενικα αυτα που θα πρεπε να πληρωσει,αρα λιγοτερα!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #28 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 12:35:11 μμ »
Παράθεση από: "antoine"
Γρηγόρη,

Ένα άρθρο της Καθημερινής που αναφέρει τη διαφορά Financial vs Operational Leasing....

http://trans.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_carnews_1_06/04/2006_150019
Λοιπόν μπορεί να κουράσω τώρα αλλά ίσως είναι η ώρα να δοθεί ένα τέλος στη παραφιλολογία leasing-χρονομίσθωσης.
Λοιπόν το τι εκπίπτει και τί οχι σε εταιρία που αποκτά ΙΧ  leasing-χρονομίσθωση:

Αθήνα, 8 Δεκεμβρίου 2006
Αρ.Πρωτ.: 1065011/10936/Β0012
ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛ. ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ (Δ12)
ΠΟΛ.1139
ΤΜΗΜΑTA Β - A
Θέμα «Έκπτωση των μισθωμάτων που καταβάλλονται σε επιχειρήσεις ενοικιάσεως αυτοκινήτων για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης τα οποία έχουν μισθώσει από εταιρείες leasing»


Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:

1. Σύμφωνα με τις διατάξεις της περίπτωσης β' της παρ. 1 του άρθρου 31 του ν. 2238/1994, το καθαρό εισόδημα των επιχειρήσεων που τηρούν επαρκή και ακριβή βιβλία και στοιχεία δεύτερης και τρίτης κατηγορίας του Κ.Β.Σ. εξευρίσκεται λογιστικώς με έκπτωση από τα ακαθάριστα έσοδα μεταξύ άλλων και των δαπανών για τη συντήρηση και επισκευή των επαγγελματικών γενικά εγκαταστάσεων, μηχανημάτων και αυτοκινήτων οχημάτων. Ειδικά, οι δαπάνες συντήρησης, λειτουργίας, επισκευής, κυκλοφορίας, αποσβέσεων και μισθωμάτων που καταβάλλονται σε εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης για επιβατικά αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης με κυλινδρισμό κινητήρα μέχρι χίλια εξακόσια {1600} κυβικά εκατοστά, που έχουν στην κυριότητά τους οι επιχειρήσεις ή που έχουν μισθωμένα από τρίτους, εκπίπτουν μέχρι εξήντα τοις εκατό {60%} του συνολικού ύψους αυτών, εφόσον αυτά χρησιμοποιούνται για τις ανάγκες της επιχείρησης.

Για αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού εκπίπτει, με τις ίδιες προϋποθέσεις, ποσοστό μέχρι είκοσι πέντε τοις εκατό {25%} των πιο πάνω δαπανών. Ο περιορισμός αυτός δεν εφαρμόζεται στις επιχειρήσεις που ασχολούνται με την εκμίσθωση επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης, καθώς και στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητά τους αποκλειστικά για την εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών.

2. Περαιτέρω, με την αριθ. 1003821/10037/Β0012/ΠΟΛ.1005/14.1.2005 Α.Υ.Ο.Ο. που εξεδόθη κατ' εξουσιοδότηση της παρ. 15 του άρθρου 9 του ν. 3296/2004 ορίζεται, ότι τα μισθώματα που καταβάλλουν οι επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων, εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδά τους, μέχρι ποσοστό 60% για Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα μέχρι 1.600 κ.ε. και μέχρι 25% για Ε.Ι.Χ. αυτοκίνητα με μεγαλύτερο κυβισμό στις περιπτώσεις που από τη σύμβαση μίσθωσης με τις πιο πάνω επιχειρήσεις προβλέπεται η αγορά του αυτοκινήτου από τη μισθώτρια επιχείρηση σε προσυμφωνημένη τιμή (σύμβαση leasing εν τοις πράγμασι).

3. Επίσης, από τη Διοίκηση έχει γίνει δεκτό, ότι σε περίπτωση που επιχείρηση μισθώνει αυτοκίνητο Ι.Χ. με τη μέθοδο της μακροχρόνιας μίσθωσης από εταιρεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων, η οποία προηγουμένως το έχει μισθώσει με χρηματοδοτική μίσθωση από εταιρεία leasing, τότε η έκπτωση των δαπανών συντήρησης, επισκευής και μισθωμάτων του εν λόγω αυτοκινήτου υπόκειται στους περιορισμούς που προβλέπονται για τις μισθώσεις αυτοκινήτων από εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων (σχετ. 1053770/1035/Α0012/29.5.2005 έγγραφο), καθόσον οι περισσότερες από τις εμπλεκόμενες στις εν λόγω συναλλαγές, εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων είναι θυγατρικές εταιρειών leasing.

4. Στην πράξη έχουν διαπιστωθεί σημαντικά προβλήματα κατά την εφαρμογή όσων αναφέρονται στην παρ. 3 της παρούσας, δεδομένου ότι, οι επιχειρήσεις που μισθώνουν αυτοκίνητα συμβάλλονται αποκλειστικά και μόνο με τις εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων, ενώ δεν είναι πάντα ευχερής η εκ των προτέρων εξακρίβωση από τις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις εάν τα προς μίσθωση αυτοκίνητα ανήκουν κατά κυριότητα στη δεύτερη ή σε κάποια εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης με αποτέλεσμα να μην είναι ευχερής η συμμόρφωσή τους προς τις οδηγίες της Διοίκησης. Εξάλλου, με τον τρόπο αυτό τίθενται σε δυσμενέστερη θέση οι εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων οι οποίες είναι θυγατρικές εταιρειών χρηματοδοτικής μίσθωσης σε σύγκριση με τις λοιπές.

5. Μετά από όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, με την παρούσα γίνεται δεκτό, ότι τα μισθώματα που καταβάλλουν οι επιχειρήσεις σε εταιρείες ενοικιάσεως αυτοκινήτων (εκτός leasing), ανεξάρτητα αν οι εταιρείες αυτές έχουν αγοράσει τα ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα ή τα έχουν μισθώσει από εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης, εκπίπτουν από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων χωρίς τους περιορισμούς που αναφέρονται στην περ. β' της παρ. 1 του άρθρου 31 του ν. 2238/1994. Τα ανωτέρω δεν ισχύουν στις περιπτώσεις που από τη σύμβαση μίσθωσης προβλέπεται η αγορά των αυτοκινήτων από τη μισθώτρια επιχείρηση σε προσυμφωνημένη τιμή (σύμβαση leasing εν τοις πράγμασι).

Κάθε προηγούμενη διοικητική λύση με αντίθετο περιεχόμενο παύει να ισχύει.




Τώρα σχετικά με τα τεκμήρια είτε με χρονομίσθωση είτε με leasing ισχύει αυτό που παράθεσα σε προηγούμενο ποστ:
ΠΟΛ 1207/1991
......Διευκρινίζεται ότι η οικεία τεκμαρτή δαπάνη εκτός από τον κύριο βαρύνει και τον κάτοχο των επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης ή των αυτοκινήτων μικτής χρήσης, εφόσον η κατοχή αυτή του αυτοκινήτου είναι μεγάλου χρονικού διαστήματος και οπωσδήποτε πάνω από ένα μήνα. Έτσι βαρύνει και τους ενοικιαστές αυτού του είδους αυτοκινήτων είτε η ενοικίαση είναι απλή είτε είναι κατά το σύστημα LEASING. Με αυτή την έννοια εάν κάτοικος Ελλάδος ενοικια­στής αυτ/του ενοικιάσει εντός του έτους περισ­σότερα του ενός αυτ/τα, όλα θα ληφθούν υπόψη για τον προσδιορισμό της ετήσιας τεκμαρτής δα­πάνης επιβατικών αυτ/των ............
..............Στις περιπτώσεις αυτές η τεκμαρτή δαπάνη θα υπάρξει μόνο σε έναν, δηλαδή μόνο στον μακρο­χρόνιο ενοικιαστή ή τον κάτοχο κατά το σύστημα LEASING και όχι στην ιδιοκτήτρια εταιρία. ...............


Λοιπόν πιστεύω να ξεκαθαρίσαμε τι ισχύει.

Απο κει και πέρα. Για τα τεκμήρια δεν υπαρχει καν σχεδιο Νόμου. Δεν ξέρουμε αν θα ισχύσουν ή αν ισχύσουν με ποιο τρόπο θα επιβληθούν. Σενάρια εξετάζονται πάρα πολλά και ζυγιζονται με τις αντιδράσεις των πολιτών. Πάντως να θυμάστε ότι στα τεκμήρια υπήρχε και η μείωση λόγο παλαιότητας.


Παράθεση από: "dimx-5"
Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Διότι αν θυμηθείς τα παλιά καλά τεκμήρια πρέπει να δηλώσω 70.000 ευρώ για το Grand και 100.000 + για το 911. Δεν βρίσκω τρόπο να με πείσω ότι χρειάζομαι τόσα χρήματα για να συντηρήσω αυτά τα δύο αυτοκίνητα. Γιατί το ένα το αγόρασα 38.000 και τώρα πωλείται 20.000 και το άλλο 72.000 και τώρα πάει 68.000. Την αγορά την δικαιολόγησα. Το αστρονομικό κόστος συντήρησης είναι ο παραλογισμός.
Ο μισθωτός των 1450 ευρώ σημαίνει καθαρά 1.100 το μήνα. Αν κάνεις το 1450 επί 14 βγάζει περίπου τα 20.500. Δηλαδή αν έχεις και ένα σπίτι άνω των 120 τετ.μετρων και εξοχικό 80 τετ μ. Δ Ε Ν σου φτάνει το εισόδημά σου. Θεωρήσαι φοροφυγάς.
Είναι  το καθαρό εισόδημα Χ 14 μήνες δλδ 1.100Χ14. Συνεπώς θέλεις μεικτά περι τα 1800 ευρώ για καθαρο μισθό 1450. Φαντάσου δλδ για τι εισόδημα μιλάμε. Σχετικά τώρα με το τεκμήριο χρήσης το δικαιότερο θα ήταν να βλέπει το κράτος τι πραγματικά ξόδεψες για την συντήρησή του δλδ σερβις, λαστιχα, ασφάλεις. Επειδή όμως είναι ανίκανο το κράτος αυτή τη στιγμή να κάνει έναν τέτοι έλεγχο τεκμαίρνει οτι πρέπει να έχεις ένα Χ εισόδημα για να συντηρείς ενα Χ αυτοκίνητο. Τέλος πάντων ας καταλήξουν σε κάτι συγκεκριμενο για τα τεκμήρια και το συζητάμε
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Συνδεδεμένος emilmx

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5517
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #29 στις: Σεπτέμβριος 09, 2008, 08:44:52 μμ »
Παράθεση από: "emik"
Παιδιά όταν ένα κράτος (και δεν αναφέρομαι στην συγκεκριμένη κυβέρνηση αλλά γενικά) δεν μπορεί να έχει τους σωστούς ελεγκτικούς μηχανισμούς τότε προσπαθεί να εφαρμόσει μέτρα τα οποία θα του φέρουν όσο το δυνατόν περισσότερα έσοδα.

Το σύστημα τεκμήριο καταργήθηκε ως άδικο και επανέρχεται γιατί στο διάστημα της κατάργησης του χάθηκαν φόροι.

Στις ΗΠΑ είναι καλύτερο να σκοτώσεις άνθρωπο παρά να κλέψεις ένα $ από το κράτος. Σε έσκισαν!

Θα πρέπει να αποκτήσουμε οι Έλληνες παιδία και αυτό ξεκινά από τα παιδικά μας χρόνια!

Επιπρόσθετα αν όλοι μας ζητάγαμε απόδειξη για την όποια συναλλαγή μας (και βέβαια να είχαμε και κίνητρο να ζητάμε απόδειξη) και το κράτος είχε ένα kick ass σύστημα μηχανογράφησης τότε τα πράγματα θα ήταν μάλλον καλύτερα.

Και τέλος κάθε φορά που το κράτος κάνει μια κίνηση που θεωρούμε ότι είναι άδικη ή δεν μας συμφέρει θα πρέπει να αναλογιστούμε αν εμείς είμαστε εντάξει απέναντι στο κράτος δηλαδή δεν δηλώνουμε, δεν φοροδιαφεύγουμε, δεν αντιγράφουμε κλπ. κλπ....

ναι καλα ολα αυτα
καταργισανε τα τεκμιρια και πιγε ο κοσμακης και πιρε οτι μπορουσε ο καθενα (και εγω μεσα σε αυτους) και τωρα ερχετε και θελει να τα ξαναβαλει και να μας γ@@@@ι
και δε μου λες τι να το κανω το καμπριο το 1800αρι εγω τωρα που εχω στο ονομαμου και 2 σουιφτακια 1000ρακια εριπια βεβεα για συγγουομενα τα εχω (να μυν σπαω το μιατακι) με ισαδιμα απο 7000- και 13000 (εποχιαλος υπαλιλος τα ιπολιπα ειναι μαυρα) που δεν θελω ρε φιλε να διλοσω και παραπανω απο 13000€
γιατι να τα παρει η κ@λ@εφορια δικαμου λευτα ειναι ρε π@@@@μου με των ιδροταμου τα εκανα  και ολοι μας και εγω ξερω μονο πως τα συντιρω βεβεα ολα αυτα
για να μυν ξεφιγο και πω και για το ικα που για 7 μερες εργατικο ατιχιμα μου εδοσε 47.36€ ενω μου κραταει 450€ εμενα και του εργοδοτι μου το μυνα
και μετα μου λες να μυν κλαιβω την εφορια οπου μπορω θα δαγγονω οτι μπορω !!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Να είσαι ευγενικός με όλους, κοινωνικός με πολλούς, οικείος με λίγους, φίλος με ελάχιστους
Όλοι οι άνθρωποι είναι υπέροχοι. Δεν υπάρχει αυτό που λένε αχώνευτος άνθρωπος.
Απλά μερικοί θέλουν το κόλπο τους  Συνταγές μαγειρικής: Χάνιμπαλ Λέκτερ
http://miataradio.listen2myradio.com/

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #30 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 07:23:12 πμ »
Παράθεση από: "emilmx"

ναι καλα ολα αυτα
καταργισανε τα τεκμιρια και πιγε ο κοσμακης και πιρε οτι μπορουσε ο καθενα (και εγω μεσα σε αυτους) και τωρα ερχετε και θελει να τα ξαναβαλει και να μας γ@@@@ι
και δε μου λες τι να το κανω το καμπριο το 1800αρι εγω τωρα που εχω στο ονομαμου και 2 σουιφτακια 1000ρακια εριπια βεβεα για συγγουομενα τα εχω (να μυν σπαω το μιατακι) με ισαδιμα απο 7000- και 13000 (εποχιαλος υπαλιλος τα ιπολιπα ειναι μαυρα) που δεν θελω ρε φιλε να διλοσω και παραπανω απο 13000€
γιατι να τα παρει η κ@λ@εφορια δικαμου λευτα ειναι ρε π@@@@μου με των ιδροταμου τα εκανα  και ολοι μας και εγω ξερω μονο πως τα συντιρω βεβεα ολα αυτα
για να μυν ξεφιγο και πω και για το ικα που για 7 μερες εργατικο ατιχιμα μου εδοσε 47.36€ ενω μου κραταει 450€ εμενα και του εργοδοτι μου το μυνα
και μετα μου λες να μυν κλαιβω την εφορια οπου μπορω θα δαγγονω οτι μπορω !!!!
Μην μασάς το πιθανότερο μέχρι τα 1.400 cc δεν θα έχουν τεκμήριο. Απο 1400 cc και άνω θεωρείσαι σουπερ-ντουπερ επιχειρηματίας με σουπερ-τζαμπο-τζετ αμαξι και θα έχεις τεκμήριο  :bangwall: :bangwall:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος psychoKiller

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4444
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #31 στις: Σεπτέμβριος 10, 2008, 08:26:30 μμ »
@ dimx5 : Σε περίπτωση επαναφοράς των τεκμηρίων διαβίωσης για αυτοκίνητα εργοστασιακής αξίας άνω των 50.000 ,  αναφεροταν και η μείωση του τεκμηρίου με βάση την παλαιότητα του οχήματος και τα έτη κυκλοφορίας βάση της κλίμακας του ν.2579/1998.

Επιπλέον, για το ισχύον καθεστώς δεν αποτελεί τεκμηριο όσα ΕΙΧ αποκτήθηκαν απο 1.1.04 και η εργοστασιακή τους αξία είναι κάτω των 50.000 με την μείωση λόγω παλαιότητας της κλίμακας του αρ.126 παρ.1 ν.2960/2001. (Αρ.14 παρ.1 ν.3220/04)

Προσεξε : α. μειωση του τεκμηρίου λόγω παλιότητας = μειωμένο τεκμήριο
              β. μείωση της εργοστασιακής αξίας λόγω παλαιότητας = προϋποθέσεις για μη ένταξη στο καθεστώς των τεκμηρίων.


Το πιθανότερο είναι να γίνει ένας "συνδυασμός" τεκμηρίων και αντιρρυπαντικής τεχνολογίας ώστε να αναγκαστούμε να δώσουμε τα αυτοκίνητα που είναι πάνω απο 10 χρονών πχ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Συνδεδεμένος emilmx

  • MCOG ΔΣ
  • 5th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 5517
  • Φύλο: Άντρας
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #32 στις: Σεπτέμβριος 11, 2008, 12:17:31 πμ »
Παράθεση από: "GREGORY"
Παράθεση από: "emilmx"

ναι καλα ολα αυτα
καταργισανε τα τεκμιρια και πιγε ο κοσμακης και πιρε οτι μπορουσε ο καθενα (και εγω μεσα σε αυτους) και τωρα ερχετε και θελει να τα ξαναβαλει και να μας γ@@@@ι
και δε μου λες τι να το κανω το καμπριο το 1800αρι εγω τωρα που εχω στο ονομαμου και 2 σουιφτακια 1000ρακια εριπια βεβεα για συγγουομενα τα εχω (να μυν σπαω το μιατακι) με ισαδιμα απο 7000- και 13000 (εποχιαλος υπαλιλος τα ιπολιπα ειναι μαυρα) που δεν θελω ρε φιλε να διλοσω και παραπανω απο 13000€
γιατι να τα παρει η κ@λ@εφορια δικαμου λευτα ειναι ρε π@@@@μου με των ιδροταμου τα εκανα  και ολοι μας και εγω ξερω μονο πως τα συντιρω βεβεα ολα αυτα
για να μυν ξεφιγο και πω και για το ικα που για 7 μερες εργατικο ατιχιμα μου εδοσε 47.36€ ενω μου κραταει 450€ εμενα και του εργοδοτι μου το μυνα
και μετα μου λες να μυν κλαιβω την εφορια οπου μπορω θα δαγγονω οτι μπορω !!!!
Μην μασάς το πιθανότερο μέχρι τα 1.400 cc δεν θα έχουν τεκμήριο. Απο 1400 cc και άνω θεωρείσαι σουπερ-ντουπερ επιχειρηματίας με σουπερ-τζαμπο-τζετ αμαξι και θα έχεις τεκμήριο  :bangwall: :irre: :bangwall:

αυτο λεω και εγω το μιατα δεν ειναι 1400 ειναι 1800 >:(






« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Να είσαι ευγενικός με όλους, κοινωνικός με πολλούς, οικείος με λίγους, φίλος με ελάχιστους
Όλοι οι άνθρωποι είναι υπέροχοι. Δεν υπάρχει αυτό που λένε αχώνευτος άνθρωπος.
Απλά μερικοί θέλουν το κόλπο τους  Συνταγές μαγειρικής: Χάνιμπαλ Λέκτερ
http://miataradio.listen2myradio.com/

Αποσυνδεδεμένος Anonymous

  • 4th Gear
  • ****
  • Μηνύματα: 4176
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #33 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 02:00:57 μμ »
Τα τεκμήρια των ΙΧ τρομάζουν την αγορά
* Η Εφορία θα αθροίζει τις δαπάνες για αυτοκίνητα, σπίτια, κήπους, σκάφη, πισίνες, ιδιωτικά σχολεία και οικιακές βοηθούς


Κ. ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ

Το ελάχιστο κόστος συντήρησης και χρήσης των ΙΧ αυτοκινήτων, που αποτελούν μόνο το ένα από τα επτά τεκμήρια διαβίωσης τα οποία πρόκειται να εφαρμόσει η κυβέρνηση με τη μορφή των αντικειμενικών δαπανών διαβίωσης, θα προσδιορίσει το υπουργείο Οικονομικών με τη συνδρομή του Συνδέσμου Εμπόρων Αντιπροσώπων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων. Οι 4.700.000 ιδιοκτήτες ΙΧ θα πρέπει να υπολογίζουν ως ετήσια αντικειμενική δαπάνη για τα οχήματα που έχουν στην κατοχή τους ποσό ως 6.030 ευρώ για τα άνω των 4.000 κ.εκ. Πολύ χαμηλότερο είναι το κόστος χρήσης και συντήρησης αυτοκινήτων με κυβισμό ως 2.000 κ.εκ. που φθάνει ετησίως τις 3.446 ευρώ, ενώ στα επίπεδα των 2.200 ευρώ ως 2.650 ευρώ διαμορφώνεται το ετήσιο κόστος για τα οχήματα με κυλινδρισμό κινητήρα από 1.000 ως 1.200 κ.εκ. Οι αντικειμενικές δαπάνες των οχημάτων υπολογίζεται ότι θα αφορούν 13 διαφορετικές κατηγορίες ανάλογα με τον κυβισμό.

Η Εφορία θα αθροίζει κατά περίπτωση τις παραπάνω τιμές κόστους με τις υπόλοιπες που θα αφορούν κατά σειράν προτεραιότητας τα σκάφη αναψυχής, τις πισίνες, την απασχόληση οικιακών βοηθών, τα δίδακτρα που καταβάλλονται για τη φοίτηση των παιδιών σε ιδιωτικά σχολεία, το κόστος συντήρησης και χρήσης εξοχικών κατοικιών, και την πρώτη κατοικία πάνω από ένα όριο, προκειμένου να τα συγκρίνει στη συνέχεια με τα δηλωθέντα εισοδήματα. Στην περίπτωση που θα υπάρχει σημαντική απόκλιση μεταξύ δαπανών και εισοδημάτων (π.χ. πάνω από 30%) θα επιβάλλεται πρόσθετη φορολογία.

Την ίδια μέθοδο θα ακολουθήσει το υπουργείο Οικονομικών και με το κόστος συντήρησης των σκαφών αναψυχής, καθώς και των κολυμβητικών δεξαμενών (πισίνες). Μεγάλος προβληματισμός επικρατεί όμως για τον τρόπο υπολογισμού των πραγματικών εξόδων συντήρησης των κατοικιών. Η πρόταση που κυριαρχεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών είναι να καλείται ο ίδιος ο φορολογούμενος και να συμπληρώνει ειδικό έντυπο με τις ετήσιες δαπάνες συντήρησης των ακινήτων του. Στις δαπάνες αυτές θα περιλαμβάνονται όλοι οι λογαριασμοί που αφορούν το ακίνητο, δηλαδή φως, νερό, τηλέφωνο, τα έξοδα συντήρησης (βάψιμο, επισκευές) κ.ά. Το σύνολο των πραγματικών εξόδων θα συγκρίνεται με αντικειμενικές δαπάνες, τις οποίες όμως το υπουργείο Οικονομικών δεν έχει βρει ακόμη τρόπο να προσδιορίσει.

* Στόχος ο εκφοβισμός

Η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών στοχεύει να υποχρεώσει 3.000.000 φορολογουμένους οι οποίοι δηλώνουν εισοδήματα κάτω από τα αφορολόγητα όρια (12.000 ευρώ για μισθωτούς και 10.500 ευρώ για αγρότες, εισοδηματίες κ.ά.) να εμφανίσουν εισοδήματα που θα καλύπτουν τουλάχιστον τις ετήσιες δαπάνες τις οποίες έχουν πραγματοποιήσει για την κατοχή και χρήση των περιουσιακών τους στοιχείων.

Ο υπουργός Οικονομίας κ. Γ. Αλογοσκούφης επισημαίνει ότι το σύστημα των νέων τεκμηρίων θα είναι απλό και σε κάθε περίπτωση το τεκμαρτό εισόδημα (αυτό που θα ορίζει δηλαδή η Εφορία με βάση τις αντικειμενικές δαπάνες διαβίωσης) θα είναι χαμηλότερο από το πραγματικό κόστος χρήσης και συντήρησης των αυτοκινήτων, σκαφών αναψυχής κ.ά. Δηλαδή θα είναι κάτι ανάλογο του συστήματος αντικειμενικού προσδιορισμού των ακινήτων που εφαρμόζεται εδώ και δύο δεκαετίες με επιτυχία. Ετσι, οι τεκμαρτές δαπάνες αναμένεται να είναι χαμηλότερες κατά 20%-30% από τις πραγματικές.

Ωστόσο με την «πλάτη... στην Εφορία» μπορούν να βρεθούν χιλιάδες πολίτες που έχουν στην κατοχή τους παραπάνω από ένα οχήματα και ως σήμερα δεν τους απασχολούσε το τεκμήριο διαβίωσης γιατί πολύ απλά έχει καταργηθεί εδώ και μία πενταετία. Είναι πιθανόν σ' αυτή την περίπτωση να κληθούν να καταβάλουν πρόσθετους φόρους και αυτό να τους οδηγήσει ακόμη και στη μεταβίβαση του δεύτερου ή του τρίτου οχήματός τους (σε περίπτωση οικογενείας) σε κάποιο τρίτο πρόσωπο. Δηλαδή μπορεί να επανέλθει το «τρικ» που γινόταν παλαιότερα, όταν κάποιος αγόραζε το όχημα σε συνιδιοκτησία με κάποιο συγγενικό του πρόσωπο για να καλύπτει το τεκμήριο.

* Απώλειες εσόδων από το πάγωμα της αγοράς

Πάντως, όπως αναφέρουν στο «Βήμα» διευθυντικά στελέχη εκπρόσωποι αντιπροσώπων εισαγωγέων αυτοκινήτων, μία λέξη, η λέξη «τεκμήρια», η οποία είναι ισοδύναμη με ένα τεράστιο νομοθετικό παζλ που στρέβλωνε την αγορά επί 25 έτη, ήταν αρκετή για να επέλθει «χάος» στην αγορά αυτοκινήτου και να ακυρωθούν χιλιάδες παραγγελίες οχημάτων κυρίως μεγάλου κυβισμού. Μάλιστα, σύμφωνα με υπολογισμούς που έχουν πραγματοποιηθεί, αν δεν ξεκαθαρίσει άμεσα η κυβέρνηση την πολιτική που θα ακολουθήσει στα τεκμήρια, θα υπάρξει απώλεια για τα κρατικά έσοδα από διαφυγόντα τέλη ταξινόμησης και ΦΠΑ περίπου 84 εκατ. ευρώ. Αξίζει να σημεωθεί ότι το 2007 στην Ελλάδα πουλήθηκαν 279.979 καινούργια οχήματα και το κράτος εισέπραξε από τη φορολογία τους 1,6 δισ. ευρώ, δηλαδή τα διπλάσια σχεδόν από αυτά που προβλέπει να λάβει από την επιβολή του ενιαίου τέλους ακινήτων. Για το 2008 η πρόβλεψη πριν από τις κυβερνητικές εξαγγελίες ήταν περίπου ίδια με τα περυσινά επίπεδα και κατόπιν μειώθηκε κατά 84 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, όπως αναφέρουν τα ίδια στελέχη, αν υποτεθεί ότι θα επανέλθουν τα τεκμήρια διαβίωσης όπως ακριβώς ίσχυαν πριν από το 2003, οι απώλειες για τα κρατικά έσοδα θα είναι για το επόμενο έτος της τάξεως των 420 εκατ. ευρώ.

Αναστάτωση όμως επικρατεί και στην αγορά ακινήτων και ιδιαίτερα της εξοχικής κατοικίας, που είναι ο μόνος κλάδος της κτηματαγοράς ο οποίος εμφανίζει κάποια σημάδια ανάκαμψης. Οπως επισημαίνουν στελέχη εταιρειών real estate, αν οι αντικειμενικές δαπάνες διαβίωσης για τη χρήση και συντήρηση των κατοικιών είναι υψηλές, είναι πολύ πιθανόν να οδηγηθεί σε «πάγωμα» η συγκεκριμένη αγορά.


Το ΒΗΜΑ, 14/09/2008 , Σελ.: D03
Κωδικός άρθρου: B15461D031
ID: 296936


Με αλλαγές τα τεκμήρια


Του ΘΑΝΟΥ ΤΣΙΡΟΥ


Με τον φόβο μην «παγώσει» την κτηματαγορά αλλά και την αγορά αυτοκινήτων εν μια νυκτί, ο υπουργός Οικονομίας έσπευσε να ανακρούσει πρύμναν. Με εκφράσεις όπως «ήπια» και «μετριοπαθή» ο Γιώργος Αλογοσκούφης θέλησε να προλάβει την ακύρωση των παραγγελιών αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού και τη μετάθεση της υπογραφής συμβολαίων για αγορά εξοχικών. Ωστόσο, το κακό έγινε, αφού η αγορά «πάγωσε».





Για να υλοποιηθεί η εξαγγελία περί μετριοπάθειας και ηπιότητας, στο υπουργείο Οικονομικών μελετούν τώρα δύο σενάρια:

1 Τα τεκμήρια να αλλάξουν ριζικά και να πλησιάσουν τα πραγματικά δεδομένα της αγοράς. Δηλαδή, το τεκμήριο για ένα Ι.Χ. 1.600 κυβικών, να μην είναι 11.800 ευρώ (τόσα προβλέπει ο σημερινός νόμος, που παραμένει «παγωμένος») αλλά 2.000-4.000 ευρώ. Το χαμηλότερο ποσό πλησιάζει περισσότερο σε αυτά που ξοδεύει ένας οδηγός ετησίως για να συντηρήσει το αυτοκίνητό του. Αντίστοιχα, το τεκμήριο για μια εξοχική κατοικία να μην αντιστοιχεί στο 7% της αντικειμενικής αξίας όπως σήμερα. Κι αυτό διότι ουδείς ξοδεύει 20.000 ευρώ ετησίως μόνο για να συντηρήσει μια μεζονέτα 150 τετραγωνικών με πάρκινγκ και αποθήκη. Βέβαια, η καθιέρωση χαμηλών ποσών για τα τεκμήρια συναντά αντιδράσεις, καθώς εκτιμάται ότι όλοι οι φοροφυγάδες θα βρουν τρόπο διαφυγής.

2 Το δεύτερο σενάριο προβλέπει την καθιέρωση ενός «αφορολόγητου» (π.χ. 10.000 ευρώ) το οποίο θα ισχύει μόνο για τα τεκμήρια. Αυτό το αφορολόγητο θα ενεργοποιείται αν το θεωρητικό εισόδημα του φορολογούμενου (δηλαδή το ποσό που θα προκύπτει από το άθροισμα των τεκμηρίων) θα είναι μεγαλύτερο από το πραγματικό. Το αφορολόγητο θα προστίθεται στα πραγματικά εισοδήματα του φορολογούμενου. Αν το τεκμαρτό εισόδημα εξακολουθήσει να υπερβαίνει αυτό το άθροισμα, ο φορολογούμενος θα φορολογείται βάσει των τεκμηρίων. Εστω ότι το τεκμαρτό εισόδημα για έναν φορολογούμενο διαμορφώνεται στις 30.000 ευρώ ύστερα από την πρόσθεση του τεκμηρίου για το αυτοκίνητο, το εξοχικό και το σκάφος. Το πραγματικό εισόδημα του φορολογούμενου είναι 24.000 ευρώ. Ο συγκεκριμένος φορολογούμενος δεν θα συλληφθεί από τα τεκμήρια, επειδή το άθροισμα του πραγματικού εισοδήματος με το αφορολόγητο όριο υπολείπεται των τεκμηρίων. «Αφορολόγητο» προβλέπει και σήμερα η νομοθεσία αλλά με διαφορετική λογική. Το τεκμαρτό εισόδημα μειώνεται κατά 10%. Αν παρά τη μείωση ο φορολογούμενος εξακολουθεί να μην καλύπτεται με τα πραγματικά του εισοδήματα, τότε πληρώνει με βάση το τεκμαρτό εισόδημα. Αλλη πρόταση, που έχει επίσης κατατεθεί, προβλέπει να αυξηθεί αυτό το όριο ανοχής από το 10% σήμερα στο 30%.

Τεκμήριο διαβίωσης θα αποτελεί:

-Η κατοχή αυτοκινήτου. Μελετάται να μην καθιερωθεί απαλλακτικό όριο με βάση τον κυβισμό, προκειμένου να μη στραφεί το αγοραστικό ενδιαφέρον προς τη μία ή την άλλη κατεύθυνση. Βέβαια, στο υπουργείο Οικονομικών διαβεβαιώνουν ότι τα ποσά των τεκμηρίων θα μειωθούν ούτως ή άλλως σε σχέση με τα επίπεδα του 2004. Τεκμήριο θα αποτελούν και οι μοτοσικλέτες.

-Η κατοχή πρώτης κατοικίας μεγάλης επιφάνειας. Σήμερα το όριο διαμορφώνεται στα 200 τετραγωνικά μέτρα. Εξετάζεται μείωση στα 120 τ.μ.

-Η κατοχή εξοχικού. Και εδώ μελετάται η μείωση του ορίου σε τετραγωνικά από τα 150 τ.μ. που ισχύουν σήμερα.

-Η πρόταση για επαναφορά του τεκμηρίου της πιστωτικής κάρτας συναντά αρκετές δυσκολίες υλοποίησης. Κι αυτό διότι η πιστωτική κάρτα δεν χρησιμοποιείται στην Ελλάδα μόνο για αγορές προϊόντων αλλά και για δανεισμό. Δεν μπορεί η εφορία να θεωρεί τεκμήριο μια συναλλαγή 1.000 ευρώ στην πιστωτική κάρτα αν το ποσό αυτό αφορά οφειλή από ανάληψη μετρητών.

-Στα σκάφη αναψυχής, το τεκμήριο ενεργοποιείται αν το μήκος υπερβαίνει τα 10 μέτρα. Η απαλλαγή επανεξετάζεται.




ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - 14/09/2008




Για πληροφόρηση και μόνο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG Club Member
  • Lost my brakes!
  • *
  • Μηνύματα: 12387
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #34 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 05:07:32 μμ »
Έχω το Βήμα σπίτι αλλά δεν πρόλαβα να το δω.Οπότε τα φέρνεις εσύ τα καλά νέα. Χρωστάω κέρασμα στην Πανελλήνια με αυτά που διαβάζω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://miataradio.listen2myradio.com/

Αποσυνδεδεμένος montechristo

  • MCOG Club Member
  • 5th Gear
  • *
  • Μηνύματα: 5320
    • http://www.drimis-safety.com
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #35 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 09:59:50 μμ »
Αν βεβαια καταληξουν στο παραπανω σεναριο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
MK2 FL 1.8 SC Zoυμπουλία

D R I M I S   S A F E T Y - Supporting Vendor
  Ο Κομης ειναι κύριος και ρομαντικός!

Αποσυνδεδεμένος sokos

  • 5th Gear
  • *****
  • Μηνύματα: 6397
    • http://www.forwarding.gr
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #36 στις: Σεπτέμβριος 15, 2008, 10:13:14 μμ »
πάνε τα 3λιτρα όνειρα ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »

Το αγαπημένο μου σπόρ αυτοκίνητο: Midnight Blue Mk-II FL 1.8s a.k.a Little ΤΑΤΑ XKR
--------------------------------------------------------
Over-steer is when passengers are scared. Under-steer is when the driver is scared

Αποσυνδεδεμένος Japanese-Teo

  • Νέος Χρήστης
  • Μηνύματα: 9
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #37 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 02:10:44 πμ »
Εγω παντως για καποιο περιεργο τροπο πιστευω οτι αυτο με τα τεκμηρια δεν θα γινει....ή τουλαχιστον αν γινει θα περιλαμβανει λιγα σχεση με παλια, θα ειναι καπως αλλαγμενο!!!

Παντως αυτο που με στεναχωρει εμενα ειναι οτι παμε πισω σαν χωρα.....σου λεει το κρατος " παρε το ενα παρε σπιτι,παρε αμαξι 5000κυβικα παρε αξοχικο,δεν στα φορολογω" και μετα μας την φοραει οταν θυμουνται οτι τα φαγανε ολα αυτοι και δεν εμεινε τιποτε αλλο.  :bangwall:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Θοδωρής...... Απο κούνια Ιάπωνας!! Εχω καψουρευτει το μωρο στην photo απο κατω...

Αποσυνδεδεμένος DreamChaser

  • 2nd Gear
  • **
  • Μηνύματα: 207
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #38 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 08:56:04 πμ »
Παλαιότερα αν θυμάμαι καλά υπήρχε και επιπλέον φόρος πολυτελείας για τους κατόχους "cabriolet"
Λέτε να δούμε κάτι τέτοιο να μας επανέρχεται, ανεβάζοντας το τεκμήριο;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
For what is a man, what has he got? If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels, and not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows - and did it my way!

Αποσυνδεδεμένος dimx-5

  • MCOG Club Member
  • Lost my brakes!
  • *
  • Μηνύματα: 12387
    • http://www.cardomain.com/id/dimx5
Απ: Νέα Μέτρα Τεκμήρια Αυτοκινήτων
« Απάντηση #39 στις: Σεπτέμβριος 16, 2008, 10:40:53 πμ »
Παράθεση από: "sokos"
πάνε τα 3λιτρα όνειρα ...
Γιατί ρε παίδες? Εμενα πχ με βγάζει μια χαρά. 6.000 το Grand και κάνα 5.500 το 911= 12.000 χοντρικά. Να μου βάλει κάνα 20.000 ακόμα για σπιτια και μηχανή? Άντε και να πάνε όλα 40.000 σαν τεκμηριο. Δεν είναι και κάνα ποσό. Δεν σε βάζει να πληρώσεις τόσα, θέλει να δηλώνεις τόσα. Έ, αν δηλώνεις 20.000 και θες να συντηρείς όλα αυτά τότε καλά κάνει και σε θεωρεί φοροφυγά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 1970, 02:00:00 πμ από Guest »
Highlanders Club 911 1987 Carrera 3.2
http://miataradio.listen2myradio.com/